Bezglutenowe kokosanki



Dziś mam szybki dzień wiec i przepisy szybkie. Kolejna propozycja z diety surowej na coś słodkiego. Szczerze to średnio mi owe kokosanki przypadły do gustu. Od zawsze lubiłam kokos, teraz wiem że raczej wszelkie ulepszacze jak cukier czy czekolada. Szef kuchni w przedziale wiekowym do 10 lat poleca, miód zastąpić rozpuszczona biała czekoladą. Reszta zastanawia się  czy nie obkleić migdałów marcepanem i obtoczyć w kokosie. Tym razem surowe łakocie nie przypadły do gustu domownikom.
Składniki:

  • 1 szklanka wiórek kokosowych
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego
  • 1i 1/2 łyżeczki miodu
Wszystko z sobą mieszamy. Wstawiamy do zamrażalnika na 5 minut, po czym wyjmujemy i formujemy kulki. Prawda że łatwe.

Comments

  1. Nareszcie mogę coś upichcić!Od kilku dni żywię się na mieście bo cały czas pracuję. Z przyjemnością zrobię rybę bez ryby i sprawdzę kokosowe przysmaki.Idę gotować!

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio coś straciłam smaki tak gotuje coś co wiem, że nie zepsuje. Chociaż ostatnio to i wody nie umiem zagotować :(.
    A poza tym mam bunt na pokładzie mięsożercy chcą poszanowania swoich praw do nie narzucania im mojej diety.

    ReplyDelete

Post a Comment